Wsparcie IT dla użytkowników
Nadrzędnym celem usługi jest pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez użytkowników stacji roboczych. Dotyczą one zarówno sprzętu, konfiguracji, jak również i zainstalowanych aplikacji. Przywrócenie funkcjonalności w możliwie najkrótszym czasie przekłada się na wzrost produktywności oraz większą efektywność pracowników. Reagujemy prawie, że natychmiast, nie zwlekamy tylko działamy.
Rozumiemy fakt, że użytkownicy nie są specjalistami w dziedzinie IT i dbamy, aby sposób komunikacji pozwalał dostarczać zrozumiałą informację.
W organizacjach naszych klientów ważne są posiadane narzędzia informatyczne, ale też umiejętność ich efektywnego wykorzystania przez pracowników, zaś w przypadku wystąpienia problemów – możliwość uzyskania szybkiej pomocy. Dlatego też, kładziemy duży nacisk na bezpośrednie wsparcie dla użytkowników.
IT „dla każdego”
TCPI swoją ofertą obejmuje profesjonalny sprzęt IT w postaci serwerów, komputerów stacjonarnych i laptopów na „każdą kieszeń” wraz z pełną gwarancją.