WSPARCIE


Wsparcie dla użytkowników

Nadrzędnym celem usługi jest pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez użytkowników stacji roboczych. Dotyczą one zarówno sprzętu, konfiguracji, jak również  i zainstalowanych aplikacji. Przywrócenie funkcjonalności w możliwie najkrótszym czasie przekłada się na wzrost produktywności oraz większą efektywność pracowników. W ramach usługi wsparcia dla użytkowników zapewniamy dedykowanego specjalistę, wsparcie realizowane zdalnie oraz pomoc bezpośrednią w siedzibie klienta. W zależności od potrzeb klienta określamy zakres usługi, w którym dedykowany specjalista rozwiązuje problem od początku do końca zgodnie z zadeklarowanym SLA.

Rozumiemy fakt, że użytkownicy nie są specjalistami w dziedzinie IT i dbamy, aby sposób komunikacji pozwalał dostarczać zrozumiałą informację.

W organizacjach naszych klientów ważne są posiadane narzędzia informatyczne, ale też umiejętność ich efektywnego wykorzystania przez pracowników, zaś w przypadku wystąpienia problemów – możliwość uzyskania szybkiej pomocy. Dlatego też, kładziemy duży nacisk na bezpośrednie wsparcie dla użytkowników.

IT „dla każdego”

TCPi swoją ofertą obejmuje  profesjonalny odnowiony sprzęt IT w postaci serwerów, komputerów stacjonarnych i laptopów na „każdą kieszeń” wraz z pełną gwarancją.

Strony WWW

Niech Twoja strona ‚krzyczy’ o tym jakie usługi świadczysz, by nikt nie myślał, że trafił do Ciebie przypadkowo.

Nie trać klientów, którzy mają problem z odczytaniem Twojej strony na urządzeniach mobilnych. Tworzymy strony responsywne, czyli dopasowujące się do wszystkich przenośnych urządzeń.

CMS – wraz z zakończeniem projektu przekazujemy Państwu pełen dostęp do administracji, dzięki któremu w szybki i prosty sposób można zarządzać treściami na stronie.